علوم و تحقیقات

تحقیق و پژوهش، مشاوره مدیریت، پژوهش های سازمانی و دانشجویی

علوم و تحقیقات

تحقیق و پژوهش، مشاوره مدیریت، پژوهش های سازمانی و دانشجویی

تمرین جلسه سوم آمار در خصوص میانگین و طبقه بندی داده ها

روزی ملانصرالدین مردی را دید که دهانش باز است و دارد خمیازه می کشد. ملانصرالدین نزدیکش شد و در گوشش گفت: حالا که دهانت باز است عیال بنده را هم صدا کن.

همین که ادامه مطلب را می بینید به جای بقیه، یک نظر هم بدهید.

تمرین های جلسه سوم آمار از طریق لینک زیر قابل دانلود است:  

 

 

نظرات 4 + ارسال نظر
فرشیدالوند شنبه 4 آبان 1392 ساعت 08:31

سلام دوست وبلاگ نویس خوش ذوق خوش تیپ من. تمرینهای این هفته آمارو حل نکردی اگه میخوای برات بفرستم.

درگیری هام زیاد شده بفرستی ممنون میشم البته حق مالکیت معنوی شما هم محفوظه دوست خوش تیپ و خوش لباس و مدیر و مدبر من. راستی چرا از محصولات سایپا استفاده نمی کنی؟

بهمنی شنبه 27 مهر 1392 ساعت 15:39

ممنون استفاده کردیم.

خواهش می کنم. ظاهرا ایمیل شما در لیست ایمیل های بنده و خانم خسروی اشتباه تایپی داشت که به همین علت تاکنون ایمیل ها به دست شما نرسیده است.

مرتضی نوشاد پنج‌شنبه 25 مهر 1392 ساعت 14:01

ممنونم
برای Big Pic یه شرط دارم!
اگه یادتون باشه اواخر کلاس به خاطر یک جلسه کاری کلاس را ترک کردم.
از بحث نردبان علم-سازه (Construct) به بعد نمی دانم چه موضوعاتی مطرح شده. لطفا در صورت امکان شما یا هر یک از دوستان حداقل تیتر مطالب مطرح شده را برای من بفرستید.

مهدی زلفی پنج‌شنبه 25 مهر 1392 ساعت 13:02

نوشاد عزیز
من به نوبه خودم تشکر می کنم. بقیه دوستان هم در اولین فرصت این کار را خواهند کرد. برای Big picture هم منتظر می مانیم.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد