علوم و تحقیقات

تحقیق و پژوهش، مشاوره مدیریت، پژوهش های سازمانی و دانشجویی

علوم و تحقیقات

تحقیق و پژوهش، مشاوره مدیریت، پژوهش های سازمانی و دانشجویی

آموزش تصویری بحث تغییرات منحنی عرضه و تقاضا و تعادل پایدار

با مشقت فراوان موفق شدم فیلم آموزشی برای بحث تعادل پایدار در منحنی عرضه و تقاضا بسازم. این فیلم فقط در سیستم عامل ویندوز قابل پخش است. از لینک زیر دانلود کنید و اگر حال داشتید نظر دهید لطفا.

 

 لینک دانلود فیلم آموزشی تغییرات منحنی تقاضا

لینک دانلود فیلم آموزشی تغییرات منحنی عرضه

نظرات 3 + ارسال نظر
محمدی یکشنبه 30 آذر 1393 ساعت 10:59

مطالب فوق العاده عالی بیان شدن.....خیلی ممنون

امیرحمزه سه‌شنبه 28 آبان 1392 ساعت 21:38

سلام آقا مرتضی ما هم از شما ممنونیم ....دوستت داریم ...حتی بعد از دکترا......

ما مخلص بچه های بالا هم هستیم. از اینکه به این پایینا هم نگاه کردید ممنونم

فرشید الوند شنبه 25 آبان 1392 ساعت 14:08

سلام برادر عزیزم.
من برخودم لازم میدانم از تشریک مساعی صمیمانه شما تشکر کنم چرا که با وجود مشغله کاری با این دقت وسلیقه مطلب تهیه میکنی ارزشمند و قابل تقدیر است. امیدوارم همیشه تندرست و شاد باشی

ابراز محبت شما دوست عزیز قوت قلب است. من هم متقابلا برای شما آرزوی سلامتی و عاقبت به خیری دارم.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد