علوم و تحقیقات

تحقیق و پژوهش، مشاوره مدیریت، پژوهش های سازمانی و دانشجویی

علوم و تحقیقات

تحقیق و پژوهش، مشاوره مدیریت، پژوهش های سازمانی و دانشجویی

خلاصه مطالب امتحانی مبانی سازمان از فصل 1 تا 4

یکی از دوستان از بنده درخواست کرد که مطالب امتحان مبانی سازمان را خلاصه نویسی کنم من هم تلاش خودمو کردم و تا این لحظه فصل 1 تا 4 را توانستم آماده کنم. انشاءالله بقیه اش فردا آماده میشه. 

   دانلود فایل پاورپوینت خلاصه مباحث امتحانی مبانی سازمان از فصل 1 تا 4

دانلود فایل PDF (مخصوص پرینت سیاه و سفید)

نظرات 7 + ارسال نظر
faryad پنج‌شنبه 13 آبان 1395 ساعت 08:10

سلام
مرسی واقعا خیلی کارم راحت تر شد

شادی دوشنبه 25 آذر 1392 ساعت 10:43

سلام اگه ممکن حل تمرینات فصل دوم و سوم آمار جلد اول کتاب دکتر عادل اذر رو هم بذارید خیلی نیاز دارم شنبه امتحان دارم. ممنون میشم. خدا خیرتون بده

مهدی زلفی یکشنبه 24 آذر 1392 ساعت 10:49

آقا مرتضی
رو بقیه اش حساب نکنیم دیگه؟

نه متأسفانه وقت نشده. البته آقای لاجوردی زحمت خلاصه مطالب را کشیده اند.

مهدی زلفی شنبه 23 آذر 1392 ساعت 20:00

لطف عالی متعالی، خدا خیرت بده خیلی عالی بود

mehrdad شنبه 23 آذر 1392 ساعت 11:44

خدا شمارو واسه ما نگه داره

چرا می خند؟

Shahramifar جمعه 22 آذر 1392 ساعت 23:10

با تشکر

ایمیل جدیدتون مبارک! تو خونه شما رو مرتضی نوشاد صدا میکنن؟!

Behroz جمعه 22 آذر 1392 ساعت 20:57

خیلی اقایی

بزرگواری عزیز

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد